Studier nästa.

I dag gjorde jag min sista dag på Barnkliniken. Nio veckor har jag varit där och tiden har gått så fort! Jag har lärt mig otroligt mycket...mycket mer än jag kunde tro. Ett helt nytt dataprogram som man numera behärskar även om det är mycket kvar att lära. Personalen har varit kanon. Kemin har stämt och jag har trivts som fisken i vattnet. Synd att det är över men jag hoppas att vi ses igen. Har fått erbjudande om jobb till jul och sommarjobb. Vi får se vart det bär av när skolan är slut. Med tanke på att jag går från en fast tjänst känner jag att det inte är läge att chansa för mycket utan dyker det upp ett längre vik eller fast tjänst är det ju självklart att det går före. Det ska hursomhelst bli spännande och det är en bit kvar till nästa vår... :)
Fick en jättefin orkidé när jag slutade men ett kort på. Kommer att sakna dem!
 
På måndag börjar skolan och det ska bli skönt att komma igång igen. Så att man blir klar någon gång. ;)
 
Nu ska jag lägga mig och sussa med mina små söta. Vi trängs i dubbelsängen ikväll eftersom sambon är på den årliga killresan hela helgen. Morgondagens planer blev hastigt avbokade p.g.a. misstänkt magsjuka...uuuhhh..vi håller oss på behörigt avstånd och får hitta på nåt annat!
Sekunderna innan låg de och kramades. Det går fort i svängarna. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide