Long time no see.

Insåg att jag helt glömt bort bloggen. Dagarna rusar bokstavligt talat förbi och jag hinner inte hälften av det jag vill göra. Men det går bra. Det har varit en bra sommar "trots" jobbande. Har haft soliga och varma helger och roliga aktiviteter. När jag tänker efter så har det iofs inte blivit så mycket grill med vänner el fester/kräftskivor som jag hade trott o önskat.

Lite tråkigt kan jag tycka... Ibland är det kul att bli bjuden och inte bara vara den som bjuder in. Så är det naturligtvis inte alltid..men känslan just nu är så. PMS:en talar......

Ser fram emot att komma igång med skolan så jag blir klar någon gång!!! Vette sjutton vad de ska lära mig detta år som jag inte redan vet men nåt viktigt är det väl. Ser också fram emot höstkvällar med tända ljus. Vi har ju en resa i december att se fram emot också!! DET blir kul det!! Semester!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide