Lonely.

Ibland vill jag skriva rätt ur hjärtat men det blir såna missförstånd att det är helt onödigt.. Vissa ser bloggen som en dagbok men nej..inte jag.. Det är MYCKET som inte blir nedskrivet här och det finns anledningar till det. Vissa saker är bättre att ta direkt med människor hellre än att skriva här. Såklart. Men lättare sagt än gjort. Ibland är det ju inte något konkret som hänt eller som stör en utan bara att det ligger nåt och gnager där inne. Just denna känslan har jag haft under våren och sommaren. Har känt mig ensam men vet inte riktigt varför. Jag är ju tillsammans med nån hela tiden. På jobbet och sen med min familj. Vissa vänner har jag träffat. Ändå känner jag mig ensam. Men jag kanske har gjort mig själv ensam? Genom att jobba heltid under sommaren så "grävde jag nog min egen grop" helt enkelt men ändå. Tråkigt. Alla har ju sitt men jag vill liksom ha det som det alltid har varit. Som alltid har jag svårt för förändringar. Tycker inte att det behöver förändras om allt är bra.
 
Nog med svammel. Hoppas att allt blir som vanligt igen så man slipper gå och fundera så mycket. Tiden har som alltid sprungit iväg och sängen kallar. Big time.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide