En början...

...på en lång resa?! Jag har efter mååånga år tagit mod till mig och skickat in en egenremiss till kirurgkliniken för att förhoppningsvis få komma in för en bedömning. Mina bröst har länge stört mig, varit i vägen, förstört min rygg och axlar osv osv... Det är dags att ändra på det nu! Min rygg är slut och jag är trött trött trött. Ryggen är liksom trött..svårt att förklara men jag kan knappt åka o storhandla utan att få ont och känna enorm trötthet i ryggen som sen går över till huvudvärk och vanlig trötthet. Kan också hänga ihop med min scolios men det är framtungt och det hjälper ju till och gör det värre. Det bästa efter en arbetsdag/vanlig dag är att lägga barnen. Då rätar jag ut ryggen och blir avlastad o den får vila en stund innan kvällsgörat. Även om jag bara ska sitta i soffan efter så är det gött. Det är det enda som hjälper..att ligga ner. Så nätterna är de bästa!!

Min önskan är att kunna räta på ryggen och ORKA det. Att kunna gå med stolt hållning utan att "allas" ögon är på min byst (det är min egen uppfattning men också en hel del andras också). Att kunna ta på mig kläder utan att det ser vulgärt ut. Att min rygg värker mindre och att kunna köpa underkläder i en "vanlig" affär som inte kostar skjortan. Att kunna springa utan att få ont och att slippa dubbla sportbhar. Att kunna se på mig själv och tycka om det jag ser!

Nej nu hoppas jag på att turen är på min sida. 75B-C står på min önskelista så håll tummarna att detta går vägen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide