Energi = Noll!

Det har gått väldigt bra med skolan och det rullar på fint. Jag hänger med på lektionerna och tycker det är roligt!!
Stor skillnad mot gymnasiet då jag hade världens skoltrötthet och inte tyckte att nån lektion var kul...
Sista dagarna har jag varit väldigt trött.. Oscar har varit/är sjuk och håller oss vakna på nätterna mer el mindre. Inatt var han vaken, hostade och gnällde mellan 22.30-02... Say no more.. EN natt hit och dit klara man såklart men när det pågår under en längre tid tar krafterna slut. Nu undrar jag mest hur i hela friden jag ska orka detta??!! Vet att det är sömnbristen som talar nu och det blir förhoppningsvis bättre snart. Kanske?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide