Pang bom bang.

Irritation fick mig att börja skriva lite... haha..hur det kan vara.

Igår var det skottlossning och en man blev skjuten i bröstet mitt i ett område där det bor massor med barnfamiljer osv. Jag växte upp inte långt därifrån och jag har vänner som bor där det hände. Man blir minst sagt förbannad. Personligen tycker jag att de kan ta deras förbannade problem och uppgörelser, åka långt ut i de djupaste skogarna och ha ihjäl varandra där!!! Man gör inte upp om något mitt i idyllen där barn springer fritt, leker och känner sig trygga. Förbannade idioter!

Det som också gör mig förbannad är alla spekulationer här och där. Facebook och andra forum. Man kan spekulera hur länge som helst men varför lägga energi på sånt? Det startar bara rykten och osanningar.
Droppen var när polisen lägger ut en länk på sin facebook-sida och tackar allmänhet för tips i samband med händelsen. Toppen, tycker jag och jättebra skött av polisen som snabbt kunde gripa de inblandade. Då är det nån mupp som i kommentarerna länkar till flashbacks genomröööötna forum. Här finns mer info, skriver han. Men är du helt dum??! Info??! Snarare enskilds egna personliga spekulationer och analyser av händelsen.. Man blir mörkrädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide