Det var fasiken på tiden...

...att jag lärt mig lite andra inställningar på kameran. Det känns som att jag har hajat lite hur man ställer in med bländare och slutartid o allt..jesus det är ju en hel vetenskap!!
Har varit hemskt dålig på att ta bilder sista månaderna. Den har endast kommit fram vid bröllopen och några få gånger. Nu har jag bestämt att det ska bli ändring på det. Vi vill ju ha fina bilder på barnen som vi kan sätta i album sen. Blir konstigt om det skulle fattas flera månader helt plötsligt..
 
 
Bilderna på Oscar är från idag. Vi var inte välkomna in i Theos rum, endast pappsen, så vi fick underhålla oss på egen hand. Ugglan i fönstret köpte jag en varsin till barnens rum på Boulevard, gillar ugglor... Den lilla ugglan med mera färg är från Barcelona.
Porslinsdjuren är mina sen mååånga år tillbaka mend e bor numera i Oscars rum. Gillar dom fortfarande! Visst är dom söta?! :)
De sista bilderna är för någon månad sen, vi hälsade på Ville för första gången. Han gillade barnen väldigt mycket..kanske lite för mycket för deras smak..haha. Men så är han ju valp också. Han har blivit betydligt mycket större än vid denna tidpunkten.
 
Idag (eller ikväll snarare) tog jag mig en välförtjänt paus ifrån pluggandet. Det har varit lite för mycket av det "goda" och jag tröttnar då pang bom. Ska bli himlans skönt med LIA (praktik) i 2x2 veckor snart. Pratade med min handläggare i telefon förut och det fick mig att längta ännu mer! Hon var supertrevlig och ska skicka mig schemat så fort hon gjort klart det. :)
 
På måndag har vi prov igen. Denna gång i Medicinsk Terminologi...vilket betyder latin+grekiska ord, prefix och suffix osv.. Ja inte är det lätt inte men det sätter sig ändå på nåt konstigt vis. Vi har ännu inte fått tillbaka våra anatomi-prov men räknar med att de är rättade i början på nästa vecka. Känner mig trygg och är säker på att jag fått godkänt, men man vill ändå veta. Så man kan gå vidare.
 
Nu är det sängen för länge sen. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide