Sprängfullt!

Har det toppen på praktiken. De tar hand om mig bra. Jag lär mig massor (!!!) med nytt varje dag. Idag var jag på Labb och kolla lite hur de har det och hur deras dagar och rutiner ser ut. Intressant!
Jag skriver journaler, står i receptionen, skickar remisser, brev osv. Sen är det mycket annat som tar tid. Det finns att göra om man säger så! Jag känner mig fulproppad med information, bra information ska tilläggas. Känns riktigt bra att komma ut i verkligheten så tidigt i utbildningen. Imorrn går jag hem vid lunch så det känns skönt!
 
Vi har turen att ha fått barnvakt i helgen så vi styr Saaben mot Göteborg i 2 (!!) nätter. Helt. jävla. underbart!!!!
Oj vad jag ska sova stenhårt på nätterna. Inget barn som hostar, skriker, är kissnödig, ledsen eller allmänt orolig. Linda och Micke ska med så vi hämtar upp dom i Grums.
Jag tänkte köpa en ordentlig vinterjacka, vinterskor, väska och egentligen inte så mycket mer. Ska äta gött och ta det lungt! Vi valde ett hotell med spa/relaxavdelning. Så finns det tid kan man ju kanske unna sig en massage. Bada bubbelbad ska vi definitivt göra!! Längtar!! :)
 
Fick tillbaka mitt prov i Medicinsk Terminologi, eller iaf resultatet, och fick betyget VG! Glad är förnamnet! :)
Väntar nu bara på Anatomiprovet...fattar inte varför det ska ta sån tid. Det är alltså 1 hel månad ssen vi gjorde det...suck.. Men till veckan SKA jag ha det!
 


Kommentarer
Postat av: Berit

Ha det nu så riktigt gött och njut så mycket Ni kan. Jag ska njuta av Theo och Oscar! Kram svärmor!

2012-11-02 @ 09:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide