Lunch!

Har precis ätit lunch och kunde inte motstå Daimen jag köpte förut.. Noll karaktär!! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, känner igen det där. Här stoppar jag i mig lite vad jag kommer över så jag klarar mig utan riktigt mat lite längre...smart?!? Suck

2012-11-08 @ 12:23:35
Postat av: Therése Ekman

Jag har kommit på varför jag småäter..för att jag ska hålla mig vaken!! Socker, salt, socker, salt kör jag hela dagen. Helt galet! ;)

2012-11-10 @ 22:49:02
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Samma här du. Socker och salt måste väl jämna ut varandra på något sätt så det blir noll? ;o)
Är du nöjd med killarnas tröjor?

Svar: Exakt Lotta, vi har förstått detta rätt vi!! ;) Tyvärr har jag skickat tillbaks dom.. Theos var alldeles för stor, Oscars för stor för honom men för liten för Theo. Suck.. Haha.. Så typiskt! Theo var även lite tveksam till den så jag kände direkt att då skickar vi tillbaka. Hoppas du fått ihop lite träffar! Tänkte att jag skulle ha ett party till våren ev, bara skolan har lugnat ner sig lite. :)
Iris

2012-11-11 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide