Hur go han än är...

..så kan jag bli så förbannad, frustrerad och trött på denna lilla mannen.
Att inte få sova då och är nåt man får räkna med som förälder. Men nu har det gått för långt med kass sömn att det är ren tortyr!! Lägger jag mig 21-22 på kvällen så börjar han gnälla direkt man lagt huvudet på kudden och dragit det varma täcket över sig. Suck. Kroppen skriiiker efter sömn men man har inget val än att gå upp igen. Så håller det på. Inget hjälper förutom möjligtvis välling. Ibland inte ens det. Jag vet att han får flera kindtänder samtidigt nu och att han förmodligen känner av det. Iaf är det det enda jag kan komma på att det beror på. Hoppas tänderna kommer upp fort så man får ett normalt liv igen!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaa denna sömn...det är en terror på hög nivå det där.
Håller tummarna för att tänderna kommer upp och att ni slipper
sömntrubbel ett tag!

Kram

2012-11-08 @ 12:22:31
Postat av: Anonym

Kan han inte få ligga mellan er ett tag? Kanske är närheten han behöver. Då slipper du ju gå upp oxå!

2012-11-09 @ 16:10:38
Postat av: Therése Ekman

Tänder på väg men oj så tröga.. ;)
Han får absolut sova mellan oss om det hjälper men tyvärr blir han oftast mer ilsken för att vi flyttad över honom. Hade önskat att det vore så enkelt! :)

2012-11-10 @ 22:47:39
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide