Göööötelaborg!

När man skrivit en halv novell till blogginlägg så blir man lite grinig när det fösvinner. Skrev i söndags men men..
 
Helgen blev jättelyckad! Vi åt god mat (förutom märgen som Linda högg in på..haha), drack gott och åt en jäkla massa godis och skit! Magen såg ut som en gravid i V.20!!! Jesus...
Jag köpte ne vinterjacka, väldigt välbehövligt. Sen blev det lite annat smått och gott. Dessvärre försvann en påse på vägen hem. Eller snarare har jag lagt bort den av misstag nånstans i nån affär.. Barnens presenter och lite annat låg där i. Så jäkla typsikt! Jag yppade ju till Theo att vi hade presenter de skulle få när de kom hem. Han började riva i kassarna...PANG sa det när en ljuslykta åkte i klinkersen i all iver. Det var en ny uggla till samlingen. Den köpte jag på Lagerhause så den går ju att ersätta lätt. Pengarna är ju som bortblåsta dock. När vi kom innanför dörren hemma gick jag raka vägen in till badrummet för att se vad som blivit gjort. INGET! Uhh, det kändes inte roligt..alls.. Vårt provisoriska badrum är ju just det, provisoriskt. Håller tummarna (jävligt hårt) för att det händer nåt till helgen. Det måste göra det. Det har vart utrivet i två månader så det är liksom dags att runda av.. ;)
 
Då var det kvällen igen. Oj vad dagarna går fort!! Jag hinner inte ett smack. Men till veckan blir det skola för hela slanten igen, med hemtenta-inlämning, nya prov och träffa klasskamrater! Blir skoj det! Även om jag har trivts på praktiken..jättebra! Jag kommer ju dit igen om ett par veckor så det blir skoj. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide