Fars Dag!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det alla pappors dag!! Hurra hurra vad vi firar, med frukost på sängen, massa paket (svindyra såklart), blommor, kärlek och skratt.



Eller...nej...förresten. Riktigt så blev det inte. Jag gjorde frukost som vanligt när vi gick upp. Robin fick vi väcka både en, två och tre (!!!) gånger innan han pallrade sig upp. Jag tog med Theo till Kvantum då jag kom på att han kanske skulle få nåt. Kom hem med en Bilsport (ja skittråkigt jag vet) som jag "gömde" i tvätthögen (som han i rpincip aldrig rör). Tror på fan att han ska vika tvätt just då! Kommer ut och undrar vad detta var, samtidigt som han viftar med tidningen. Haha.. Vilken uppvaktning va?!

Jag och Oscar åkte till Sofia och bakade muffins i olika storlekar och smaker. Oscar tyckte det var jättesköj, han sket två gånger på 20min. Smaskens när man bakar det. Han fick prova vindruvor (som han inte gillat förut) som han åt för glatta livet! Sen gick vi ner till pappsen och åt mat och efterrätt i form av muffins. Gött vare!

Nu har jag äntligen skickat in hemtentan som är i Kommunikation. Det har varit svårt, tidskrävande och fruktansvärt tråkigt. Trodde inte det när kursen startade men detta var verkligen inte kul. Kändes som att nivån på tentan låg högre än vad själva utbildningen kräver... Men men, nu är det gjort. Förväntar mig inte ens ett godkänt tyvärr utan räknar med att det eventuellt kan behövas kompletteringar. Bara att vänta med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide