Bröllop Frida & Per!

I slutet av september var vi på min vän Fridas bröllop i Alsters kyrka. Festen ägde rum på Almars Gård, uppe på Loftet. Vilken fantastisk dag det var!! :)
 
 
Jag var klantig som vanligt och glömde kameran hemma under vigseln. Helt otroligt vad trött jag blir. Men till festen hade jag i uppdrag att fota alla gäster. Så då fick jag åka hem och hämta den, tur det var på vägen dit. ;)
Inga utav de bilderna är med dock.. Brudparet var superfina och färgerna gick i grönt och oranget, ett riktigt höstbröllop! Det är såå rolgit med bröllop. speciellt såna här "stora" bröllop. Just själva festen är iaf 80% av hela grejen. Tycker JAG då. ;) Vi hade otroligt roligt, som ni ser, så både klänning och strumpbyxor gick sönder. Haha, som det ska vara eller?! Klänningen gick att laga men strumpbyxorna lämnade ja kvar som ett minne...
Talen avlöste varandra och det var stor variation så det var väldigt kul. Vi som gjorde vår bröllopsfilm tyckte såklart den var bäst av allt..haha.. Men den var faktiskt väldigt bra! Nu ska jag bara lösa så att de kan få den på skiva.. Lyckades inte sist så måste klura lite på det.
Vet inte varför bilderna ser ut som de gör men..skumt..det får vara så helt enkelt.

 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå vad kul vi hade! Vilka fina kort du har tagit :-)

2012-11-22 @ 16:21:11
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide