Vart är jag?!

Ja det kan man ju undra... Undrar själv ibland. Min hjärna lever sitt eget liv och jag är trött. Skräll?! :)
Det är nog allergin som spökar, sen är jag lite småslut i hövve efter fixande med kalas och allt vad det innebär. Städning, handling, matlagning... Nu är jag väääldigt efter i tankarna med festen på lördag. Men det ska väl gå bra ändå antar jag. Litar på att folk tar med sitt allra bästa partyhumör! :)

Maten eller tilltugget bestämde jag klart igår, nu ska det bara inhandlas. Inte så bara kan tyckas eftersom jag inte har bil under dagarna då tiden finns. Får ordnas när middagen är uppäten helt enkelt!
Nu funderar jag på lite lekar av nåt slag...vet att många gillar musik så kanske ett quiz eller så.. Eller nåt simpelt.. Om nån sitter inne med nåt kul maila eller kommentera gärna!! :)
Just nu ser väderprognosen inte så lovande ut men jag är optimistisk och tror ändå på strålande sol!
Skulle vara gött med fördrink i trädgården. :)

Många tankar går till Barcelona och vad jag ska packa, vilka väskor jag ska ha, pengar, solcreme osv.
Mycket tankar om hur det blir att vara borta från barnen... Hur ska det gå??
De är i trygga händer men ändå... Måste skriva ett dagsschema att sätta på kylskåpet och göra matlådor. Då känns det nog bättre tror jag! :)

Nåt jag borde tänka mer på är skolan. Jag har sökt och väntar bara på brev ang. testdagarna.. Har lånat en engelsk bok på biblioteket som borde läsas. Borde träna på tangentskrivning... Mycket nu..men ikväll ska jag göra det sistnämnda iaf. Jag måste ju komma in...finns inga andra alternativ liksom.

NU ska jag o Oscar ta en tur till stan. Leta byxor, solcreme, partytop och klippning väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide