Skola.

Infomötet häromdagen gick jättebra, behövde ju bara sitta och lyssna! :)
Det var bra info om utbildningen. Det är inga lov, endast jul och sommaren. Vi går i skolan 8.30-15.30/16.00. Nån dag slutar man 14. Men som de rekommenderade oss med småbarn så gör man bäst i att sitta kvar och plugga i lugn och ro. Känner jag mig själv bäst så kommer jag sitta kvar för hemma har jag ingen karaktär...
Vissa dagar är det grupparbeten o dyl o då får man såklart vara vart man vill.
Det är mycket praktik. El LIA (lärande i arbetet) som det heter. De hjälper oss med platser efter våra önskemål och beroende på var vi bor (om möjligheten finns) .
Jag blev kallad till en testdag 23maj. Nästa onsdag....såå spännande!! De lugnade några med att engelska-testerna var INTE muntliga o det kände jag med var skönt.
Blev mycket lugnare efter mötet så nu ser jag mer fram emot testdagen och att det går bra!! Det ska det göra!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide