Sen jag var liten har jag letat som en tok...

img_2360 (MMS)

Sen jag var liten har jag letat som en tok efter fyrklöver... Idag av alla dagar såg jag en precis när jag tittade ner i gräsmattan för några sekunder. Letade inte ens o där är det en fyrklöver!!! Vad är oddsen? Tar det som ett tecken.. Idag har jag varit i k-hamn hela dagen för tester i svenska, engelska, datakunskap och muntlig intervju. Det var riktigt svåra prov men är ändå nöjd. Vissa delar gick väldigt bra andra mindre bra. Är jättenöjd med intervjun och tycker jag fick till den bra!! :)  Nu är det bara att hålla tummarna..innan midsommar får jag svar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide