Semester.

Oscar har varit i en rejäl svacka när det gäller sömnen sista veckan..
Han vaknar runt 00 o bökar, ofta även tidigare än det. Jag har då inte hunnit somna så det gör jag efter tolv varje natt. Sen vaknar han minst en gång till innan han ligger o är supersur/arg i sin säng runt 05.30-06.15.....zzzz
Vaknar man o gråter o är arg kan man ju inte sovit klart anser jag.
Det fanns ju en tid då han alltid vaknade som en solstråle. Den tiden är puts väck...

Nu längtar jag extra mycket efter semestern som ni förstår. Sova sova sova!! Ok, vi ska göra annat också.. ;) Men bara att få sova ostört (hmmm hoppas jag?!!!) i åtminstone 6timmar i sträck är en bristvara och nåt jag ser fram emot....mycket,.... Snark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide