Oscar.

Det är nåt som jag har haft på känn.. Att nätterna är på väg att bli bättre. Det är mindre krångel och uppvaknanden.
Inatt vaknade han först strax före 3.. Sen vid 7-tiden. Det är helt fantastiskt!!
Vilken lycka att INTE känna sig misshandlad på morgonen för att man inte fått vila ordentligt..att slippa vara död när de somnat för kvällen, att verkligen orka och VILJA greja, städa eller göra nåt annat än att se på tv eller sitta vid datorn på kvällen.
Nu tar jag inte ut nåt i förskott, av erfarenhet, men hoppet är ju det sista som lämnar människan.. :)

Imorrn är det inga planer förutom lite planering av ett-årskalas o lite så. Funderar på att skippa kalas för vänner o barn helt. Känns som att det inte är för Oscars skull...han skulle nog bara tycka det blev stimmigt!
Sen vet jag inte vart jag ska dra en gräns...alla har ju respektive o de flesta barn så antalet tickar iväg fort!
Jaja...vi får se hur det blir med den saken. Får sova på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide