Mateus.

Jag har suktat efter deras porslin i några års tid.... Fjärilsfatet dök upp i en tidning och jag var fast!!!
Har inte vetat att de sålt i Karlstad men min arbetskamrat Anna berättade det för ett par år sen.
Det har inte blivit något köp förrän nu..
Jag fick ett fat/skål av mamma när jag fyllde år. Jättefin!!!
Fick även flera p-kort och tyckte det kunde vara kul att köpa ett (med tanke på att jag visste vad jag ville ha) till mitt tjejkalas. Det blev fjärilsfatet i grått! :)
Stod länge o funderade på om jag skulle slå till på ett grönt lite mellanfat... Hejdade mig och lät bli..
Det var tur för på kvällen kom mina kära hemsexare (hmmmm...haha) och hade med sig just ett sånt fat!!! Size large men det var ju toppen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide