Home sweet home.

Nu är vi hemma igen efter några dagar i Barcelona. Det har varit jätteroligt på alla vis!!
Mycket promenader, säkert två mil om dagen, puh. Det känns i fötterna nu kan jag lova! :)
Det var inte så mycket sol som man hoppats men vi har istället fått perfekt shoppingväder!! Det blev ingen dag på stranden men men.. Det var heller inte en charter så jag är inte besviken för det! Vi har alla fått färg ändå tack vare att vi varit ute hela dagarna.
Det blev en del shopping men jag höll budgeten o de känns bra!! :)
Bilder får komma när bi köpt ny dator..... Fasen att den skulle paja nu...har mängder av bilder som jag inte kan bli av med..kosta vad det kosta vill men jag
INTE bli av med Oscars första år i bilder.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide