Hujedamej.

Helgen har sprungit iväg...
Lördag morgon åkte jag i Theo till Mariebergsskogen och kikade på djuren o lekte i lekparken. Oscar fick vara hemma med pappa för han var/är sjuk.
Skönt för Theo att få full uppmärksamhet också, det är inte ofta så. Vi tig en tur förbi OBS för att köpa blöjor o lite smått o gott. Trodde jag...
Upptäckte att mitt VISA-kort inte fanns i plånboken...får lite panik men köper iaf blöjorna på återbäringen (Sicken tur att den finns) och drog oss hemåt.
Irriterande när man får gå runt o lägga tillbaka alla varor man plockat på sig....grrr...
Det var bara ett ringa i spärra i beställa ett nytt. Bra tajming iom att räkningar ska betalas nu. Men det löser sig..
Väl hemma åt vi lunch och lekte. Försökte göra mig iordning inför kvällen då jag skulle på 30-årskalas.
Inte helt enkelt så det slutade med att jag slängde ner smink, tandborste och spray i en kasse o hoppades på att jag kunde göra det hos Frida! Det gick. :)

Vi åkte till Värmskog för art fira Maria och hennes pappa. Det bjöds på god mat, dryck och efterrätt. Trevligt trevligt!
Ett glas vin blev det, några gånger för mycket... Haha..att man aldrig lär sig.
Men nu var jag supertrött och hade inte druckit på ganska lång tid.
Hade glömt att Robin skulle bort 8 på morgonen fram till efter lunch..
Jag var uppe med barnen vid 7 (kan ändå inte sova när jag e bakis) men började sakta men säkert bli dålig. Mådde illa och hade huvudvärk. Tog mig ändå igenom dagen och vi hade faktiskt en väldigt bra dag ändå! Tack o lov! :)
Spenderade hela eftermiddagen ute..supervarmt och skönt! Kan inte fatta att det är så varmt i mars...helt otroligt. Men gött såklart.

Nu är Theo också sjuk så det blir väl vab hela veckan antar jag..
Men det var nästan väntat då vi endast haft en enda vab-dag med Theo. Han har varit väldigt frisk!!
Finns familjer som varit konstant sjuka hela vintern och har verkligen lidit med dom..tänkte tanken att jag kunde ta en förkylning så nån annan kunde slippa o vips är vi sjuka allihopa! ;)
Jag o Robin är minst sjuka men snart bryter väl det ut ordentligt..

Nu är det röjning av hus som står på schemat sen ska vi bege oss ut en stund. Frisk luft är alltid bra, även innan är sjuk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide