Hockeyn slut....kvällsmat dusch och sängen...

img_3476 (MMS)

Hockeyn slut....kvällsmat dusch och sängen kallar. Av nån jäkla anledning vaknar alltid Oscar så fort jag släckt lampan i lagt mig tillrätta. Fantastiskt härligt! Jag älskar mina barn men på nätterna får de banne mig soooova! ;)  Imorrn får jag tyvärr hoppa över lunchpasset på sats och hålla mig hemma. Vi har reklamerat vår soffa och imorgon kommer butikschefen tillsammans med leverantören hit och ska titta på den. Vi är väldigt missnöjda med kvalitén och jag hoppas verkligen att de förstår oss och håller med. Vi har inte betalat alla dessa tusenlappar för en soffa som håller i ett år...icke icke!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide