Gnälligt.

Det har vart en skum dag... Jag hade ju sett fram emot värmen och att få vara ute, tyvärr höll inte Theo med mig riktigt. Han har vart tvärtemot hela dagen och varit sur, vrång och trött. Inte kul alls!
Tog mig iaf iväg o tränade. Det var gött men kände mig inte riktigt på topp.
Imorrn är det jag som slutar med mitt jävla ätande hit o dit. Vill jag se resultat måste Jag börja äta rätt...så är det bara.

Skönt att vädret vänder och att det blir ljusare och ljusare. Jag (Oscar) sover lika illa än men jag känner mig otroligt nog piggare. Måste vara ljuset!
Han har fått sin andra tand i underkäken men det måste vara fler på väg för han är lika gnällig än och fingrar i munnen konstant. Jobbigt när han är såhär, vi är ju vana vid att han skiner som solen!

Oscar har blivit väldigt mammig sista dagarna...o hänger i mina ben dagarna i ända. Frustrerande, o tungt framförallt att hela tiden bära upp och ner på honom. Vid 8mån-kollen vägde guldklimpen 12190gram. Jo ni förstår kanske då att min rygg har mått allt annat än bra sista veckorna.
Vissa dagar undrar jag om den inte går av snart...måste nog ringa vc. Känns som att jag är snedare än nånsin också.

Oscar säger numera mamma. Ja typ hela dagarna. O när pappa kommer hem säger han det med...så go så!
Han vill helst hålla oss i händerna i gå runt hela tiden. Kryper gör han fort som attan! Ställer sig upp mot allt, även mot saker som har hjul...det är inte lika kul..

Imorrn kommer mormor och moster hit. Tänkte ta en fika (ja får väl stå över kakan då..gaaahhh) ute i solen. Kidsen får leka i sandlådan och så ska jag ta in bord och stolar från lekstugan. Vi fyndade massa färg på stuvbutiken imorse så de ska slipas och målas.
Tror den lotten faller på mig.... Kul!


Kommentarer
Postat av: Gäst

Klart 12 ton blir tungt att bära runt på:)

2012-03-12 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide