Gnäll.

Vi är väldigt bortskämda med Oscar som är en solstråle hela dagen lång (jojo, kanske inte riktgt jämt men nästan) så nu när han har gnällt i flera dagar känns det ganska pissigt faktiskt.
Han gnälller, vill bli buren och gråter för minsta lilla. Uhhhamejen vad drygt!
Min rygg mår inte bra. Har haft ont i över en veckas tid. Nacken gör ont och huvudet värker. Så igår gick jag o la mig tidigare än vanligt och shit pommes frites vad gött det var!! Har visserligen varit uppe 3-4ggr inatt men ändå, jag har nog sovit nästan 8 timmar totalt. Inte fy skam...


Förstår ni vad jobbigt och ont det gör att få tänder eller??!!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy! Jag är bara uppe 1 gång på natten och tycker att det är töligt! Hoppas det blir bättre för dig!

2012-03-08 @ 08:38:07
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide