Där pappa är vill jag vara.

Theo har verkligen längtat efter pappa denna vecka. Han har intresset bortrest på nåt sätt men väldigt frånvarande. Det har ju vart inplanterat så ingen överraskning men eftersom Theo vart hemma från dagis hela veckan och vi alla varit sjuka så har det märkts väldigt väl.. Theo har saknat pappsen och jag har saknat ett break från hemmalivet... Han har inte lämnat honom när vi varir ute. Krattar pappa krattar theo. Kör pappa med skottkärran gör theo det osv osv..så gulligt!
Jag har inte kunnat träna på hela veckan o blir inget i helgen heller. Jag vill vill vill men är sååå sliten och tät i hela skallen. Genomförkyld! Huvudet värker men vill inte ta några tabletter. Tog treo två dagar och fick världens magkatarr...klara inte det. Så nu hoppas jag att den värsta förkylningen är över imorrn!!! Barnen är iaf så gott som friska. Skönt för dom!
Nu är det lite hosta och matlust som ska förbättras på Theo sen är han fit for fight! :)
Helgen blir lugn då Robin är borta hela dagarna. Jag ska iaf på Meandi-party imorrn. Det blir najs!
Farmor kommer o passar kidsen medans jag tar en tur..skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide