Uhhh...

...alldeles för lite sömn inatt. Oscar vaknade varje timme förutom när han sov 1½timme det sista han gjorde...jjjeeey! ;)
Får lite småyrsel då och då, antar att det hänger ihop med sömnbristen.
Den natten som vi trodde skulle bli överjävlig visade sig bli riktigt "bra". Han vaknade för mat 2ggr men somnade om direkt. Välbehövlig sömn för mig (eller oss ska jag säga för vi är uppe o springer båda två)!!!
HAn har vart jättegnällig idag så jag tog en temp o den låg lite över 38. Det fick bli en alvedon o sen sovning. Sover jätteoroligt även på dagen vilket sällan händer. Tillsluuut somnar han ordentligt men vi får se hur länge det blir i slutändan.

Har nu förberett mig på träning i 3dagar och så kommer alltid nåt i vägen eller att det inte blir som man tänkt. Suck! Jag vill vill vill!!!! Men hur får folk ihop det??!!
Visst är jag väldigt beroende av barnpassningen på dagen och idag fanns ingen tid kvar. Dumma tider är det också tyvärr men vi får hoppas det blir lite ändring. Hela dagen går för mig när Theo är på dagis bara för att jag ska träna. Det måste tajmas in med mat, vila osv.. Inte helt lätt då han oftast äter lunch 12.
Idag SKA jag iväg 17 på Cykelpuls...måste, vill, SKA! Går jag inte på passet så kan jag ju köra mitt program som jag inte hunnit gjort än.. Är lite trött på spinning då det har vart det enda jag gått på nästan.
Kondition är ju bra men jag vill få ont i (mag)musklerna!!

Tänkte storstäda och plocka undan idag när jag ändå blev hemma men nu är klockan 13 och det ser värre ut ään imorse!!! Helt otroligt men Oscar har hängt på min arm (heeey ont i ryggen hela dagen) i princip sen han vaknade klockan 10. Det här med tandsprickning måste vara det jävligaste som finns för små barn..alltså, allt är ju relativt. Han är frisk och kry vilket är huvudsaken. Men dessa tänder...fyyy för att det är hela 20tänder som ska upp inom snar framtid. Theo hade det jättejobbigt med nästan alla tänder och det ser ut som att Oscar kommer få det minst lika jobbigt. Men det är väl bara att ta sig igenom det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide