Kvällstid.

Jag brukar alltid greja och plocka på kvällarna när barnen sover. Men sen oscar börjat sova alltmer dåligt och vaknat hipp som happ så finns ingen ork eller nej...jag menar lust.
Orken är ju alltid dålig på kvällen men det är så gött o få ordning efter en lång dag.
Nu har jag stryktvätt som ligger o väntar, golvet måste städas, det ska dammas, göras räkningar, tvätt här och där (DET tar aldrig slut med tvätt...helt fantastiskt), grejer (som blev kvar efter att jag rensat nånstans) som vi inte vet var vi ska lägga dom. Suck. Jaja...vad är väl en bal på slottet.
NU fick jag lite lust ändå, som alltid egentligen, i sista stund när jag egentligen behöver lägga mig och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide