Fenomen.

Vet inte varför jag lägger energi på männsikors status-uppdateringar på facebook.
Men ena dagen är allt rosenskimrande och andra ett rent helvete. Vissa är bara rosenskimrande och tvärtom. Suck. Livet är upponer hela tiden men man behöver ju inte dramatisera allt.
Är det för att få uppmärksamhet eller sympatier vad vet jag. För mycket ledig tid som de spenderar på fb?!
Vet själv hur det är för mig. Vid mina föräldraledigheter har jag varit en flitigare besökare absolut men nu börjar jag tröttna. Har dessutom inte alls den tiden denna gång.
Kanske lika bra eftersom det ballar ur. Det är som en egen liten värld, ett eget liv förutom sitt vanliga.

Jag är såklart inte helt oskyldig i sammanhanget utan skriver också statusar som har mycket känslor ibland men oj oj oj vad mycket jag inte skriver. Det får ni som läser här ta del av istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide