Det går framåt.

Theo har vänt totalt när det gäller potträningen. Som vanligt skyndar vi inte på nåt utan tar det i hans takt (även om jag varit sjukt frustrerad mååånga ggr dessa veckor pga att jag vet att han kan) och vips så säger han till när han är kissnödig. HAn har tillochmmed gått o satt sig själv och sedan kommit till mig och berättat att han HAR kissat!
Har tvättat endast ett ombyte denna veckan mot annars 1-2 om dagen. Framsteg!!

Han har också varit mycket lugnare och mer harmonisk. Inte alltför många utbrott och trotsigheter.
Så han följer sin vanliga lunk...genom att spela ut när han är mitt i utvecklingsfaser och lugna ner sig när han har gått igenom det värsta.

Han säger mycket roliga saker nu för tiden också. Det bara kommer och man blir helt ställd ibland.
Vi var till affären och lekparken efter dagis i torsdags. Solen sken och det var perfekt vinterväder (om man bortser från den minimala mängd med snö).
Han ville absolut inte gå hem och in (som alltid). Men när vi väl är inne i hallen och i full färd med att ta av oss alla kläder utbrister han -Mamma, det var så äckligt väder ute idag. Det var äckligt!
Haha, äckligt?!! Det var ju hur gött som helst (fast jag frös som vanligt) men han var väl bara tvungen att säga nåt.



♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide