Tid och pengar.

Fan vad tråkigt det är när tiden aldrig räcker till. Jag vill så mycket men hinner inte hälften. Jo, nån gång gör jag ju det men det tar en anings längre tid än tänkt. Men sånt är livet.
Pengar då, jo det är väl inte jättekul när de är slut innan de ens kommit in. Dessutom har jag mer utgifter än inkomster. JÄVLA skit kan man säga. O då har jag inget annat än det mest behövliga. Tycker man vänder och vrider på varenda krona men ändå funkar det inte..köper inget lyx överhuvudtaget. Har ångest över att jag köpte två mössor till barnen från Me&I när jag kunde köpt 5 för samma pris på H&M. Men vet ju att dehåller länge och att storleken också passar i flera år. Suck suck.
Det är ju tur att man är två iaf men jag gillar inte att inte kunna klara mig själv. Vill tjäna mina egna pengar och slippa vara beroende av någon annan.
Jag blir inte rik på mammapengen direkt...men skulle inte byta för allt i världen faktiskt.
Skulle däremot vinna på Lotto. Ärva från en släkting jag inte trodde fanns eller nåt.. Jisses vad jag är fattig.
Desto rikare på kärlek som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide