Slitigt.

Visst förstod man att det skulle bli tufft att bli tvåbarnsförälder. Men alltså, de sista tre veckorna har vart så jobbiga att jag velat slänga in handduken många ggr... Oscar har vart hos doktorn 4ggr på två veckor och går imorgon in på sin tredje peneccillin-kur. Inte roligt för honom att ha ont i öronen så länge. O jobbigt för honom att inte få sova ordentligt.. Inte speciellt kul för en annan heller. Känner mig som en zombie varje dag. Jag blir lättirriterad och har noll tålamod. Humöret är inte på topp o jag känner mig som en kass mamma. Men, jag kan inte sätta fingret på vad, men det kändes som att Oscar började bli liiite bättre idag. Får hoppas det iaf så natten bli lite bättre än sista tre veckorna som har varit katastrofala. Sååå, därför går jag o lägger mig o hoppas, som vanligt, att natten blir bättre. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide