Sjukdomstider.

Har tyckt att Oscar inte riktigt känts helt frisk efter sin peneccillin-kur. Han har tagit sig för öronen och sovit kasst. Självklart passade han på att sova EXTRA dåligt när Robin var bortrest. Sov inte mer än 3timmar den natten. Oj vad vi höll på. Han kunde inte ligga ner, inte ligga på min arm, somnade inte efter matning.. Tillslut kom jag på att jag kunde testa vagnen. O det funkade! Sov en liten stund iaf... Imorse fick jag av boka mini-sats och lägga träningen åt sidan för en tur till vårdcentralen. Hade laddat och bestämt mig för att INTE gå därifrån utan medicin eller ett svar på varför detta barn inte sover!! Läkaren (samma som vi hade sist också) konstaterade öroninflammation, igen! Denna gång är det andra örat som är inflammerat. Förra gången båda men ena var värre. Han var även väldigt röd i halsen men provet visade inte på streptokocker eller sånt. Skönt! Nu får vi hoppas han blir bättre. Annars skulle vi prova en annan medicin. Hoppas han slipper! o vi med om jag ska vara egoistisk....men jag vill sooooooova!!!!! Jiiises vad man blir könstig utan sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide