BigBrother.

Theo är så rolig nuförtiden. :)
Han säger mycket kul o han är rätt smart så han fattar oftast själv vad könstigt han låter ibland. Han skrattar åt sina egna felsägningar och skämt..så rolig så.
Häromdagen skulle han följa med till kvantum och handla. Han var helt lyyyrisk!
Talade om för robin när han kom hem att pappa och Oscar stannar hemma och jag och mamma ska handla. Bara vi!! Vi brstämde att han skulle ha en egen liten vagn (mycket roligt, kanske lite fööör roligt) i affären. Han var så lillgammal attt folk vände sig om o fnittrade för sig själva.
-Åhhh, avocado ska vi väl ha mamma?! -Den häääär måste vi ha!! (tar fram en bbq-sås som absolut inte står på listan, någonsin) -Jag kan betala mamma, jag har pengar!
O sådär fortsatte det. Tänk att man kan vara så nöjd över att få åka med till affären.

Vi var till Bergvik en snabbis igår för att byta en top åt mig. Theo fick födelsedagspengar så jag sa att han fick välja en tröja som han tyckte om. Vi gick in på lindex men när vi kom fram till kläderna säger han -Nej inte här mamma. Den här affären är konstig. Det finns inget till mig. Den är konstig!!!
Då hade han såklart spanat in Polarn o Pyret som ligger mittemot. Där hade de robotar i skyltfönstret. Mycket mer intressant såklart. därinne hittade han en väldigt passande grön tröja med en grävmaskin, lyftkran, vägvält och lastbil på. Allt som han gillar!! Lyckan var stor!!
Sen upptäckte vi att jag glömt hans plånbok. Världen rasade men fick avstyra och säga att mamma betalar sålänge. Lilla godingen då! Han ville tom sova med tröjan idag.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide