Uttråkad!!

Känner mig sjukt uttråkad och vet inte vad det beror på. Brist på idéer eller brist på energi.. Vi har försökt hitta på saker hela semestern, dagsutflykter, grillning och lek. Träffat vänner och bjudit hem. Jag längtar ändå efter grillkvällar, fest, öl på stan, lek med barnen osv.. Skulle vara väldigt trevligt att gå hem till nån annan..trött på att vara hemma.. Men, nu blev det soligt och görvarmt så vi är ute och snart kommer Camilla och Erik. Vi ska grilla och jag ska banne mig ta mig en öl.......... Har ju knappt varit full denna sommar, trots att Oscar inte är nyfödd längre och att jag inte är gravid!! Jaja, att bli full är inte så viktigt..men gött! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide