Skrapsår och getingstick.

Oscar är vår lilla olycksfågel. Det går inte en dag utan att han ramlar och slår sig. Ofta skrap och skrubbsår i ansiktet. Han har slagit in tänder och fått smällar på munnen flera ggr... Han blev getingstucken för ett par veckor sen. Det blev svullet och rött men gick över hyfsat fort. Idag var det dags för andra getingsticket (själv har jag haft ETT under hea mitt 30åriga liv...) som blev i långfingret.. Det blev rött och väldigt svullet och gjorde såklart ont. Det var stenhårt och jag fick googla lite. Det värsta gick över innan läggdags men han var ledsen när han skulle somna. Så för första gången på flera månader fick jag gå in o sätta mig med han. Lilla skrutten..hoppas det räcker med grejer nu..
Man kan ju inte passa dom hur mycket som helst. De måste ju lära sig och våga. Men men..vi kan inte släååa han för mycket då han helt och hållet saknar hämningar..haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide