Överkörd av tåget.

Känns det åtminstone som att jag har blivit...
"Första" veckan har varit intensiv med mycket nytt. Jag är ovan att studera och ovan på att sitta still på en stol och lyssna. På mitt arbete är det tvärtom...
Vi fick iaf jättebra tips på studieteknik av vår lärare i kommunikation idag. Superbra tips och super lärare (Marie Angle) som jag är säker på kommer ge oss mycket användbar info.

Morgonen kändes väldigt bra, som att jag/vi kommit in i våra nya rutiner. Dessvärre var min id'e om att cykla till dagis och sen till sundsta den sämsta iden nånsin...
Det var inte alltför lätt med Oscar bak på cykeln, min väska med skolböcker och träningskläder, två ryggsäckar till barnen. Bara att sätta Oscar i cykelsitsen var en utmaning i sig.

När barnen väl var lämnade skulle jag trampa iväg.. Helt genomsvett och såklart sen då det var tungt minst sagt att ta sig dit. Bara det att växlarna inte fungerade, bara ettan och det är ju lite tråkigt i nedförsbacke...
Trodde jag skulle få hjärtattack...

Efter lunch åkte jag och en tjej och tränade. Gött att vara igång igen, även om jag var helt slut efter detta pass.

Härligt med helg nu!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide