Inskolning.

Det är inte bara jag som startar nytt kapitel. Oscar har idag börjat inskolningen på dagis. En fjuttig liten timme var han där idag.. Själv, inne medans de andra var ute.
Imorrn blir det iaf en något längre stund. Tycker inte det är nåt att dra på utan känner att de kan köra på direkt. Men men! Vi fick iaf ner inskolningen till EN vecka istället för två.

Så idag har jag tagit fram extra-kläder (extra extra till Oscar som är gris nr1!!), namnat kläder och kokat namn-nappar. En snutte ska också läggas dit ifall man glömmer... Skönt att komma igång och få in våra nya rutiner. Lättare sagt än gjort men så skönt när det funkar!

Imorrn är det min tur att köra till khamn så bilen är tankad (minns inte när jag gjorde det sist...) och böcker och annat behövligt är nedpackat.
Nu kör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide