Fredag.

Började dagen med tandläkarbesök. Skulle spola rent runt en visdomstand jag haft problem med. Det slutade med att tandläkaren ville DRA UT en helt annan visdomstand!
Jag var helt chockad och kände att handsvetten kom och hjärtat bultade... Vi kan ta den nu eller vid ett annat tillfälle, sa han. Jag avskyr att vänta så tillslut sa jag -Kör på!!
Frågade innan hur ont man har efteråt, med tanke på att jag ska vara själv med barnen i helgen, o han svarade att det kunde göra väldigt ont. Tänkte ändå att jag får väl knapra tabletter då..
Det lät inte helt ok när han drog ut den, knastrade och hade sig, hujedamig, och när den var ute blödde det skitmycket. Fick ha typ tussar/gasbindor i mun och jag höll på att kräkas av dom.. Blää och en massa blodsmak i mun har jag haft hela dagen.
Nu, över 12timmar och flera måltider senare så känns det i princip inte...skumt men otroligt skönt!
Det kanske kommer när jag lägger huvudet på kuddet sen.. ;)
 
Robin blev hämtad av Anders och de for iväg till årets efterlängtade kill-resa! Jag och kidsen åkte till Marie, Leah och Selma där vi lekte och fikade.
 
Nu sover dom gott. Jag har sopat framsidan (fy fan vad tråkigt, varför gjorde jag det??!!) och tonat håret. Nu åker nog en chokladkaka fram tillsammans med min nya bok... Såå gött att vara själv! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide