Tur...

...att de bra dagarna är fler än de dåliga. Idag känns det bättre. Men, jag vill ju fortfarande ha mer timmar på dygnet! :)
Om dagarna tvättar jag, lagar mat 1-2ggr, men framförallt försöker jag underhålla barnen och ge dom den mesta uppmärksamheten. Det är jättesvårt att räcka till med två barn, undrar hur en familj med fler barn fixar det egentligen?! Man måste ju ständigt gå runt o känna sig otillräcklig!
Sen är det klart man är iväg o flänger lite men det är absolut omöjligt att underhålla och stimulera en 2½åring själv inne. Heeelt omöjligt! Efter en förmiddag inne klättrar han på väggarna.
Idag gick vi till Öppna Förskolan på kroppkärr. Det var riktigt kul och jättebra lokaler! Theo lekte och hade jättekul...de hade ju en jättelång tågbana! Lycka!!
HAn fick åka balanscykeln (eller mopeden) dit och hem...det var roligt och gick superbra.
Blev lite stressigt när vi kom hem.. Jag skulle laga mat, Theo ville vara ute och att jag skulle vara med honom, Oscar ville inte sova, Robin skulle iväg och hjälpa en kompis en snabbis och klockan 18 skulle jag på föräldramöte.
Allt ordnade sig men nu är jag trött... 
Men ska BARA namna lite nya kläder innan sängdags! :) 

HAt gött... :)

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide