Sleten Mamma!

Det har varit 2 jobbiga veckor... Allt har förståss inte vart jobbigt så, men det har varit mycket inbokat. Jag har vart till min allergi-läkare, efterkontroll hos bm, sjukhusbesök för Theo ang. hans halsmandlar, vart till familjeavdelningen och skrivit på papper för faderskapet, åkt till stugan några dagar, ringt en massa samtal, vart till vc med Theos skelning, Öppna förskolan, storstädning, storhandling osv osv...
Inte en lugn stund! Men jag gillar det ju så ska väl inte klaga. Men nu blev det lite mycket och det har vart mycket o tönka o fundera på.. Med Theos ögon o hals o allt..
Nu är det ena snart över iaf. Måste bara ta oss igenom operationen och tiden efter. Kommer bli jobbigt för Theo o svårt för han att förstå att det blir bättre efter nån vecka..
Vi får ladda upp me möe glass!!! :)

Har vart helt slut i 2 dagar...det bara kom Pang bom! O igår var min rygg paj paj paj. Min "lilla" guldklimp växer o växer...orkar inte bära på han ju! Men han är så snäll när han sitter i babysittern så de e långt ifrån det bärandet vi hade med Theo. Får hoppas vikten lanar av snart annars går mammas ryg av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide