Så tragiskt...

...så jäkla tragiskt. Vet att det är sååå många döda i den ryska flygkraschen men det enda jag kan tänka på är att Stefan Liv är en av de omkomna. En av de bästa målvakterna vi haft, men framförallt var han pappa till två små barn och hade precis gift sig...
Precis nu springer The in och ropar att han ska bara hämta hammare. Han är helt lyrisk och upprepar det om o om igen. Han ska hjälpa pappa med lekstugan. Han är såå lycklig!
Jag tänker att gode gud låt det inte hända mig. O inte heller någon annan jag känner...

Alla mina tankar går till Stefans familj, vänner och anhöriga...och alla andra som fanns med i den här olyckan.

Ofattbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide