Kräk!

Tvättar tvättar o tvättar... OScar spyr ner allt. Trots haklappar, handdukar och rapningar. Oh my good... Idag badade jag honom va 30min efter maten. Han hade spytt 2-3ggr så tänkte nu är det lungt.
Nej nej, tog på han pyamas efter och när jag lyfte upp han från skötbordet... Pang så var det spya på mig, honom och golvet. Samma procedur igen och pang ytterligare en spya på pyamasen. Suck...
Gick o la Theo. När jag kom ut bytte Robin pyamasen, igen!!
Tur vi har många pyamaser men..jag måste ju ändå tvätta imorrn ifall det blir samma igen.
Han har även spytt på soffan idag, på 3 prydnadskuddar o mig.. Finns alltså en del att tvätta!
Han hade också nåt ryck o gallskrek ikväll. Höl på o gnällde nån timme för att sen gallskrika ytterligare en timme. Jey va kul det va då. Inte!
Är så trött nu att jag inte ens orkar duscha.
Hoppas hoppas hoppas på sovmorgon. Oscar vaknade 8.30 imorse men Theo skulle ju till dagis så jag fick snällt gå upp strax efter 7...... Hade kunnat sova hela dagen...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide