Kan inte låta bli...

...att störa mig på vissa bloggar som bara skriver om allt positivt som händer. Aldrig nånsin tar de upp det jobbiga utan baara mal på om hur underbart allt är.
Varför läser jag då kan man ju tycka. O i ärlighetens namnvet jag inte, men kanske att jag tycker om att störa mig lite. Klaga lite på nån annan i hemlighet. Typisk tjejgrej kanske...
Jag har ju slutat läsa vissa just pga av det också men ibland trillar jag dit igen..
Man undrar ju varför folk läser egentligen...för vi alla VET ju att livet inte ser ut så!! O ska man skriva om sitt liv (alla bloggar går ju inte ut på det) så får man väl ta med HELA livet och inte utesluta eller försköna vissa delar. Då tappar den lite trovärdighet anser jag.
Jag har full förståelse för att man inte vill lämna ut vissa grejer, sånt som är alldeles privat. Men det gäller ju både negativa saker OCH positiva. Allt negativt kan ju inte vara utlämnande...eller...
Jaja...nu har jag klagat av mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna Bengtzon

Hej Therese! Jag förstår precis vad du menar.Man måste ju ventilera, för att gå vidare. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att läsa sånt som superpositiva "perfekta" människor skriver. Sånt fixar inte jag heller, känns inte äkta som du säger. När jag har stökigt hemma fixar jag inte att titta i inredningstidningar. Det känns så perfekt o ytligt. Du strunta i att läsa sånna bloggar, det tror jag bara gör dig upprörd. Måste ju finnas andra som skriver om hur det egentliga livet ser ut, typ Mia Skäringer. Ha en bra helg! Kramar Anna

2011-09-16 @ 12:37:40
Postat av: Anonym

Håller helt med!!!

2011-09-16 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide