Funderingar...

Nåt som är otroligt viktigt för mig, och förmodligen alla männsikor mer eller mindre, är ju sömn!!
Får jag inte tillräckligt så mår jag riktigt dåligt, jag blir på dåligt humör o inget tålamod. Osv osv...
Det är inte bra för nån i min närhet helt enkelt!
När Theo var bebis sov jag otroligt lite och att gå ifrån 8-10timmars sömn per natt till 3-6timmar var en vääääldig omställning! Den här gången gick det mycket mycket bättre. :)
Sover kanske 5-7timmar per natt, önskar det vore mer men det räcker och det blir bättre!
Men så kommer det nån natt inemellan som är katastrofal...sömnmässigt. O då, då är jag död. Idag har jag vart sjuuukt trött. Känns som att allt går emot en då på nåt konstigt sätt men det är väl för att man iinte kan tackla saker o ting på samma sätt.
Hoppas på massa mer sömn inatt!!! :)

...för imorgon ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide