Theo Theo Theo

Han är ju så rolig. Han drar världens meningar och historier så man blir helt ställd ibland.
Ibland blir man lite småledsen också...som när han säger att -Jag kan inte jag. Jag är så liten. Jag är dålig.
Usch, då gör det ont i hjärtat på en. Vet inte vart det kommer ifrån men man märker ju att han har det lite jobbigt med sig själv emellanåt. Är ju en sån period nu med trots och allt.
Försöker iaf säga att han är duktig och snäll osv osv..att han kan allt...
Sen säger han ju väldigt roliga saker också. Frågar man vart tomten bor svarar han.... Ullared! :):)
Tar man fram Cocacola kallar han det för Cocaöla! Haha.. Han gillar öl säger han också. Hmm..han har aldrig smakat så nej, han gillar det fömodligen inte.
Favoritfärgen är rosa!


Theo med sin kompis Leah, som snart blir storasyster!

I eftermiddag vägrade han äta...och även kvällsmaten var svår att få ner. Inte likt honom. Han var väldigt trött också men det gick inte att få han i säng så jag höll honom uppe ändå. Imorgon ställer vi ju tillbaka klockan så det gör ju inget om de sover lite längre..hrrm,,,,ingen risk kanske men man kan ju alltid hoppas!
Robin la Oscar och vi trodde han sov men han vaknade o låg o pratade en stund. Tillslut fick jag söva om honom så han somnade också sent. Vore skönt om denna tidsomställningen sker omärkbart...

Har ju jobbat denna helgen..inte så kul egentligen. Vet inte varför men jag fick lite småpanik när jag insåg att jag redan var tillbaka. Hade ju tänkt vara hemma utan att ens jobba extra men så blev det inte.
Men just nu tänker jag $$$ men sen blir det nog inte nåt mer. Vill vara hemma med familjen.
Farmor har haft båda barnen idag medans Robin bytte stötdämpare på bilen.
Hon (eller DU, jag vet att du läser...) är en klippa! ♥

Nu ska jag nog sova för imorrn blir det gympa för Theo och sen jobb. 
På eftermiddagen/kvällen familjetid! 

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide