Sjuk??!?

Har känt mig konstig i kroppen idag, som om jag är på väg att bli sjuk. Inte alls vart pigg och Oscar har bökat lite med mat och sömn. Det brukar alltid funka bra, han äter bra och sover helt ok för att vara 3mån.
Men när man har en till kille som ska till dagis så har jag ju lite tider att passa. Det är såklart ingen katastrof om jag inte kommer i tid eller tidigare.. Men på ett ungefär vill ju både de och vi att vi är där.

Så vet jag att han snart bör äta (han äter ganska exakt var tredje timme) så ger jag han i förebyggande syfte innan vi går, då han i regel alltid somnar när vi går till dagis (förskolan, jag vet! ;) ).
Men ibland funkar det icke, han vill liksom vara göörhungrig annars blir de krångel.
O så har det vart hela dan med undantag för eftermiddagsmatningen och kvällen.
Då badade han och sen fick han mat då han var både trött och hungrig. Helt perfekt! Önskar att alla kvällar var så.. Men men. Allt som oftast går det ju toppen, det är bara sista veckan/veckorna som har vart lite bökiga.
Dessa små tänder har inte spruckit igenom än heller....väntar och väntar. Det märks att de stör honom, det kliar och han dreglar enormt!! Men guuud så tröga då! ;)

Theo har börjat sova oroligt på nätterna och dagarna är sjukt jobbiga med mycket gnäll (fan vad jag avskyr gnäll) och gråt. Mycket beroende på trötthet. Så det är ju jättejobbigt för Theo speciellt!
Det är knappt man kan hålla han vaken... Han som var så pigg efter operationen... Men vi känner på oss attd et är nåt annat som spökar. Imorrn kanske vi får svaret. Vi ska till Ögonkliniken i Haga och han ska göra en undersökning av ögonen. Hoppas det går bra och att vi får svar..

Dags att knoppa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide