Oscars dag!

Idag hade vi namnkalas/namngivning för Oscar. Det var inte alls lika uppstyrt med ceremoni o så som vid Theos...men vi kände att det behövdes inte. Utan att vi skulle ses för ett kalas och äta god mat o tårta.
Det var trevligt och han fick fina presenter! :)
Det var enbart familjen denna gång och det räckte, även om inte alla kunde så blir det ju många. Oscar var en solstråle hela dagen utom just när alla var här..Haha.. Men det var inte såå illa. Lite missnöjd här och där men det var väl rörigt för han stackarn! För mycket intryck helt enkelt.
Han var sååå go när jag grejade i köket. Satt i sin babysitter och tölade och skrattade.. Gjorde pruttljud (favoriten) och mådde allmänt gött. :)
Bra unge de där... ;)

Tack till våra familjer som var med idag!! ♥





Eftersom jag är världssämst på att komma ihåg födelsedagar och månadsdagar och allt vad det är så säger jag grattis idag till Oscar som blir 4mån imorrn! :)
Egentligen tycker jag det är ganska löjligt att fira månadsdagar.... Ta vara på varje dag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide