Ont!!

Vette katten vad som hänt mn jag har väldigt ont under axeln liksom vid nyckelbenet.. Det är inte i nån muskel utan mer som en nerv som ligger i kläm eller så.
Det är samma under bröstet och sen en punkt i magen. Skumt..
Har svårt att ta djupa andetag och att bära Oscar. Så fort jag nyser ellr hostar skriker jag nästan rakt ut..
Ringde vc förut och då fanns inte den läkaren jag är listad hos där utan fick rådet att ringa igen om det blir värre annars kunde jag ringa doktorn imorgon och rådfråga.
Ålrajt så jag får väl stå ut en dag te.. Tog iaf en ipren o en alvedon ifall det kan vara så att jag har nån inflammation i en muskel som i sin tur klämmer på nerverna..
Tycker det har blivit lite bättre men inte alls bra..
I eftermiddag/kväll ska jag på HLR-kurs och vill såklart vara med men kanske blri svårt att röra mig osv. SKa dit iaf får väl titta på annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide