MYCKET...

...prat och lite verkstad är nåt som gör mig irriterad!!!!
Jag kan också säga att jag vill nåt osv och sen är det svårt att hitta tid osv. Men nån gång får jag tet!
Jag försöker aldrig säga nåt som jag inte kan hålla. Det blir vilseledande. Som om jag säger att jag vill men egentligen inte alls vill.
Då kan man lika gärna hålla tyst.
Det sägs en sak men jag märker inget av det, alls... inga försök alls bara tomma ord. Men det är inte min förlust...inte alls faktiskt.
Så varför lägger jag ens energi..haha..så dumt. Nej vad flummigt detta blev.
Ibland skulle jag vilja skriva så myyyyycket men det känns inte ok. Så jag kanske ska börja med dagbok som bara jag läser..nej fy vad tråkigt! Jag fortsätter här men ni får ha överseende med lite smått obegripliga inlägg då och då. Jag måste bara skriva av mig.

Sådärja...då var det glömt....eller....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide