Jiiiihaaa!

Mer sömn blev det.. Oscar sov riktigt bra. Han vaknade 00.45 och 05.20. Trodde inte han skulle somna om sista gången men det gjorde han, med råge. Sov till strax före 9!! :)
Jag kunde snooza till 8....helt underbart!
Idag har bästa farmor vart här och passat barnen medans Robin byggt en sandlåda. :)
Kom hem till dukat bord och sen tog hon med sig lillkillen hem så jag och Theo fick en kväll för oss själva. Robin är hos en kompis. Vi har badat med en ny båt som åker i vattnet, myst i soffan med skruvar o sen läste jag en bok o han somnade snabbt och smidigt strax efter 19.
Jag har med andra ord haft en helkväll med mig själv...riktigt gött o bara få vara ibland!

Det gick bra att jobba idag...kändes som att jag aldrig gått hem... Knepig känsla! Men skönt att få träffa Anna och att göra lite nytta nån annanstans. Var riktigt gött att åka buss också. Robin erbjöd sig att köra mig men jag valde bussen...hhaha..så kan det va.. :)

Nu ska jag försöka sova...hela natten har jag tänkt!! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide